Yritysten digitaalisten palveluiden kehittäminen liittyy esimerkiksi lupa- ja asiointiprosesseihin. Esimerkkinä mainittakoon yrityspalvelusetelijärjestelmän kehittäminen ja kaupungin sisäiseen käyttöön asiakkuuksien hallinnan kehittäminen.
Yritykset löytävät tiedon äärelle entistä paremmin koskien Business Jyväskylän ja koko Jyväskylän kaupungin yrityspalveluita.
Asiakkuuksien hallinan ja muiden digitaalisten palveluiden ja prosessien kehitystyön kautta pyritään entisät parempaan asiakaspalveluun oman henkilöstön resurssit huomioiden.
Pirkko Flinkman
Projektipäällikkö
pirkko.flinkman@jyvaskyla.fi
Risto Kovala
yrityspalvelupäällikkö
risto.kovala@jyvaskyla.fi
Paula Puhilas
digikehittäjä
paula.puhilas@jyvaskyla.fi